Tags
კვება, სხეული

როგორ დავიკლოთ და აღარ დავაგროვოთ კილოგრამები 

გასკვირი არაა, რომ გახდომის მსურველთთათვის დიეტები ასეთი პოპულარობით სარგებლობს. დიახ, ბევრი წამოეგება ანკესზე, რადგან იმედოვნებს, რომ მისი სამეგობროს ან სამეზობლოს ფართოდ რეკლამირებული, სწრაფად წონის დასაკლები დიეტებით გადაწყვეტს სიმსუქნის პრობლემას. თუმცა სამწუხარო სიმართლე იმაში მდგომარეობს, რომ არასწორი დიეტებით ადამიანთა ძალისხმევა ხშირად ფუჭია.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (XIV ნაწილი) 

აუ თქვენ არ იცით რა სასიამოვნო გრძნობაა როდესაც გასახდელში ახალშემოსული ადამიანი გესალმება და გეუბნება, რომ მან შენი სტატიები წაიკითხა და ამის შემდეგ გადაწყვიტა რაღაცის გაკეთება. იმ დღეს ფაქტიურად დავფრინავ, დავფარფატებ და ვსხივოსნდები ♥

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (XIII ნაწილი) 

კარგი ძილი და საუზმე არის ის ორი მნიშვნელოვანი პუნქტი, რომელიც ფიზიკური დატვირთვის შემთხვევაში აუცილებლად უნდა შესრულდეს.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (XII ნაწილი) 

დღეს რიგ მიზეზთა გამო ვერ მოვახერხე ფუტნეს ცენტრში წასვლა, მაგრამ როგორც კი შანსი მომეცა სახლში ვივარჯიშე.

ვარჯიშის გაცდენა არ ნიშნავს იმას, რომ იმ დღეს არ უნდა გავინძრე, პირიქით აუცილებლად უნდა გავაკეთო ყველაფერი ფორმის შესანარჩუნებლად.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (XI ნაწილი) 

ზუსტად 6 თებერვალია, მე ვარჯიში თიდანში 6 იანვარს დავიწყე – გამოდის, რომ ერთი თვეა უკვე ვვარჯიშობ. სამწუხაროდ რამდენჯერმე მომიწია ვარჯიშის გაცდენა რიგი მიზეზების და გამო, თუმცა ფაქტია, რომ ამას არ შეუშლია ხელი ჩემთვის, მიმეღო ენით აუწერელი შედეგი.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (X ნაწილი) 

დღევანდელ ვარჯიშზე უზომო მხიარულება იყო თიდანში. ბევრი, ბევრი გოგო ერთად, თანაც ყველა ერთმანეთის ნაცნობი – ჭორაობა ხუმრობები, მოკლედ უდავოა, რომ მეგობრებთან ერთად გაცილებით ომახიანად მიდის ვარჯიში.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (IX ნაწილი) 

უკვე თორმეტი დღეა ვვარჯიშობ და შედეგები ძალიან საინტერესოა.

მართალია მკითხველების ნაწილმა გამოთქვა ინტერესი “Before” & “After” ფოტოების ნახვაზე თუმცა გეტყვით, რომ ჯერ ცოტა ადრეა მათი დადება, მიუხედავად ამისა, თუ გადახედავთ ამ სვეტის ყველა ნაწილს ნახავთ, რომ ჩემს ფორმებსა და ზომებში სხვაობა არის.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (VIII ნაწილი) 

იცით რა, როგორი დაღლილი, გამოუძინებელი ან გაზარმაცებულიც არ უნდა ვიყო ვარჯიშის მერე თავს ვგრძნობ მსუბუქად, ენერგიულად და, რაც მთავარია, ბედნიერად.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (VII ნაწილი) 

გრიპების და ვირუსების სეზონზე , რაღაც სისულელე მეც მხვდა წილად, ამის გამო 2 ვარჯიშის გაცდენა მომიწია.

ფრიად ცუდად ვიყავი და ასეთ მდგომარეობაში ვარჯიში სწორი ვერ იქნებოდა, სხეული უფრო მეტად დაიღლებოდა და გამოიფიტებოდა, თან მეტი ძალისხმევით მოუწევდა ფუნქციონირება.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (VI ნაწილი) 

დღეს ისე გამოვიდა, რომ ჩვეულებრივზე ადრე მივედი თიდანში. სასწრაფო წესით გამოვცვალე, ჩავიცვი ჩემი 3 წყება სავარჯიშო ტანსაცმელი და დავიწყე ვარჯიში.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (V ნაწილი) 

შაბათ–კვირის მერე ყოველთვის ცოტა უფრო რთულია ვარჯიში ვიდრე შუა კვირაში. თითქოს რაღაცნაირად დუნდება სხეული და მერე თავიდან მობილიზება უჭირს.

კვება, სხეული

ვარჯიში და სწორი კვება – თიდანი (IV ნაწილი) 

დღესაც ჩვეულებრივ ვივარჯიშე , ვარჯიშების უმეტესობას სრული რაოდენობით ვაკეთებ, თუმცა ისეთებიც არის რომელიც მიჭირს.

დღეს მხოლოდ მე ვიყავი დილით და ქალბატონი თინათინიც ჩემთან ერთად ვარჯიშობდა.

კვება, სხეული

7 არაკალორიული მიზეზი, რომელიც გახდომაში გიშლის ხელს 

ყველა ჩვენგანი ცდილობს საკუთარი სხეულის სრულყოფას. ეს თანამედროვე სამყაროში საკმაოდ რთული ამოცანაა, რადგან ჩვენ, ქალებს, გვიწევს ვიზრუნოთ გარეგნობასა და კარიერაზე ერთდროულად, რაც ძირითადად დროის სიმცირიდან გამომდინარე შეუძლებელია.