“დილაა. მაღვიძარამ დარეკა, მაგრამ თვალის გახელა მიჭირს, ადგომაზე აღარაა ლაპარაკი, განძრევაც მერთულება. არადა, თითქოს დროულად დავიძინე… კიდურები ლოდებივით დამიმძიმდა. ადგომის სურვილი არ მაქვს და ვერ მოტივაციას ვპოულობ”.

სიტუაცია ხომ არ გეცნო? კიი? მაშინ ჩვენი სტატიები წაიკითხე და გაგვიზიარე როგორ ებრძვი ამ მდგობარეობას.

  1. როგორ მოვიწესრიგოთ ძილი?
  2. როგორ გავზარდოთ სახლში ვარჯიშის მოტივაცია
  3. 11 რჩევა მეტი ენერგიისთვის 
  4. გჭირდება თუ არა მეტი D ვიტამინი? 
  5. 17 ჯანსაღი ჩვევა, რომელიც აუცილებლად უნდა გამოიმუშავო 
  6. რეჰიდრაცია – შენ 60% წყალი ხარ
  7. 9 მარტივი წვრილმანი განწყობის ასამაღლებლად 

თუ შენ რამე სხვაც იცი, გაგვიზიარე კომენტარებში ან Pink Club-ში, საინტერესო იქნება.