Home თავის მოვლა

დღევანდელ დღეს ჩვენ ზედმეტი წონის მოსაცილებლად უამრავ საშუალებას მივმართავთ.

მათ შორის არის:

  • გაუთავებელი დიეტები;
  • “ტრენაჟორები”;
  • სხვადასხვა ხელსაწყოები;
  • ფსიქოლოგები;
  • დიეტოლოგები;
  •  მეზობლის ან მეგობრის რჩევით მიღებული უცნობი აბები;

ეს ყველაფერი კი ღმერთმა იცის რა შედეგს იწვევს.

სახტუნაო

ამასთანავე ძალიან პოპულარული მეთოდია სხვადასხვა ტიპის ოპერაციების გაკეთება, რომელიც უმეტესწილად შედეგიანი და უსაფრთხოა, თუმცა ძვირადღირებულია და დამეთანხმებით, რომ ძალიან ცოტას თუ აქვს ამის საშუალება.

სტატიაში ჩვენ  ვისაუბრებთ სამ უმარტივეს ხერხზე, რომელიც თავის მხრივ სახალისოცაა და საშუალებას გვაძლევს  დღეში 100 კალორია დავწვათ. მართალია, შედეგი არცთუ ისე სწრაფია, მაგრამ  თქვენ თუ არსად გეჩქარებათ და სავალალო წონასთან არ გაქვთ საქმე, მაშინ ეს 3 ხერხი თქვენთვის ზედგამოჭრილი ყოფილა.

წარმოგიდგენთ მათ:

1. სახტუნაო

გაიხსენეთ ბავშვობა, დაიჭირეთ სახტუნაო და ეცადეთ რაც შეიძლება მეტი იხტუნოთ, ეს თქვენთვის ერთგვარი აზარტიც იქნება.

2. ცეკვა

ჩართეთ  კომპიუტერში ან მუსიკალურ ცენტრში თქვენი პლეილისტი და დაიპყარით მთელი  ოთახი ცეკვით 20 წუთის განმავლობაში.

3. ითამაშეთ

ითამაშეთ ეზოში ბავშვებთან ერთად – 20 წუთის განმავლობაში ბურთით, ან თუნდაც მარტომ ითამაშეთ, მთავარია ბევრი იმოძრაოთ და მაქსიმალურად ბევრი ენერგია დახარჯოთ.

მუცლის ცეკვა

სულ ეს არის.

გირჩევთ გაითვალისწინოთ ეს სამი უმარტივესი პუნქტი და შეინარჩუნოთ თქვენთვის სასურველი წონა, რომელიც მამაკაცის მოხიბვლის ერთ-ერთი უმთავრესი ფაქტორია და თავი დაანებოთ სხვა ძვირადღირებულ და ჯანმრთელობისთვის საშიშ გასახდომ საშუალებებს.

მთავარია რეგულარული ფიზიკური აქტივობა , რომელსაც სტაბილური და გრძელვადიანი შედეგი მოჰყვება.

აქვე კი გთხოვთ უპასუხოთ პატარა გამოკითხვას, რათა გავარკვიოთ თუ რომელ საშუალებას მივმართავთ ჩვენ ყველაზე ხშირად, სასურველი ფორმის შენარჩუნებისთვის.

რომელ საშუალებას მიმართავთ გასახდომად?

View Results

Loading ... Loading ...
მსგავსი სტატიები
16 კომენტარი to this post
  1. და ამასთან თუ 6 საათის შემდეგ მოვერიდებით საკვების მიღებას მართლაც, რომ იდეალურ შედეგამდე მივალთ

  2. რა ადვილად იკითხება და მერე რა რთულია თავის იძულება ეს ყველაფერი გავაკეთო :D :D

  3. გეთანხმები, თავის იძულება ძალიან რთულია :) პრესის ვარჯიშის გაკეთებას ვაპირებ ყოველ დილით :)))

  4. ძალიან კარგია სამივე , თუმცა მნიშვნელობა აქვს იმას თუ რომელია თქვენთვის პრობლემური ადგილი :)) პირადად მე ყველაზე მეტად ჰულაჰუპი (სახტუნაო :D) მომწონს. თეძოებისთვის საუკეთესოა :)) ასევე ცეკვაც რომელიც ძალიან რითმულია და კარდიო ვარჯიშს წააგავს .

  5. ყოველ დღე ვცეკვავ, 20 წუთზე გაცილებით მეტხანს :დ
    სახტუნაოც მაქვს, იოგას ბურთიც, განტელებიც და ვიყენებ სამივეს ^^

  6. წონაში ძალიან სწრაფად ვიმატებ. ამიტომ ვვარჯიშობ იმიტომ, რომ დავრჩე იმ წონაზე რაზეც ვარ :დ
    არ ვსუქდები. მეტი შედეგი არ აქვს ჯერ-ჯერობით ://

  7. mec vcekvav da amitom vikitxe, samcuxarod mec scrafad vaxerxeb momatebas:(( da mec igives tqma shemidzlia cekvaze… mainteresebda vinmes gansxvavebuli shedegi tu qonda… albat cekvit rom daiklo dzalian didi dro unda dautmo mas:)) siamovnebit, magram rom araa es dro cudia:))

  8. vekva,varjishi da amastanave tamashi shesanishnavia kuntebis gasamagreblad rac yvela adamians jirdeba,amastan ertad me maqvs gansazgvruli chemi jamis indeqsi: 12 saatamde ar vjam garda 1 jiqa civi rzisa shuadgisas vsadilob tavisuflad anu 6 saatamde aranairi shezgudva da sagamos ki ushaqro chai,am yvelafers aqvs shesanishnavi efeqti

შენ რას იტყვი?