მოდის ცნობილი ბრენდების ლოგოს შექმნის ისტორია
Givenchy – ეს ცნობილი ბრენდი მოდის სამყაროში წარმოიშვა 1952 წელს, ჰუბერტ ჯეიმ მარსელ ტაფინი დე ჟივნეშის მიერ. ამჟამად კომპანია აწარმოებს პარფიუმერულ ასევე ტანსაცმლის და სამკაულების ხაზს.
ჟივენშის დიზაინერული ლოგო არის მიმზიდველი და ამავე დროს საკმაოდ მარტივი. იგი შედგება ოთხი “გ”-ს ფორმირებისგან. ჟივენშის ლოგო მოგვაგონებს კელტურ სამკაულებს იგივე სახის რთული დიზაინით.
შექმენი შენი ხელით – იყავი განსხვავებული
თითოეულ ჩვენგანს ძალიან დიდ სიამაყის შეგრძნებას გვგვრის ახალი და ბრენდული ტანსაცმლის შეძენა თუ ტარება , თუმცა ხდება ისეც რომ ზოგჯერ ფული არ გვაქვს საკმარისი, ზოგჯერ კი იმ ფულის უკეთ გამოყენებას ვფიქრობთ და უარს ვამბობთ რაღაც ახლის ყიდვაზე, შემდეგ კი გული გვწყდება.
ლეოპარდის პრინტი ისევ მოდურია!
ცხოველის პრინტი არ გადასულა მოდიდან ახალ სეზონზე, მართლია დიზაინერების კოლექციებში გველის ტყავი უფრო ჭარბობს, მაგრამ ლეოპარდის პრინტი მთლიანად არ გამქრალა. ლეოპრადის პრინტი თამამი განაცხადია მოდის სამყაროში. ეს არის მოდის კლასიკა, რომელიც ყოველთვის იარსებებს.
თუ თქვენ მოგწონთ ეს პრინტი, შეგიძლიათ ატაროთ იგი, როგორც აქსექსუარი, კაბა ან ფეხსაცმელი.
გთავაზობთ რამდენიმე ახალ იდეას →
7 პრობლემა, რომელიც შენს საქმიანი იმიჯს ლახავს
როდესაც ხშირად გიწევს საქმიან შეხვედრებზე სიარული ძალიან მნისვნელოვანია შეესაბამებოდე იმ გარემოს, რომელშიც ტრიალებ.
ბიზნეს სამყაროში ადამიანიც კი ბრენდია და თუ იმიჯი შეუსაბამო გარემოსათვის თქვენი წარმატება საქმეში კითხვის ნიშნის ქვეშ დგება, ამიტომ არ ღირს გარისკვა მხოლოდ იმის გამო რომ გარდერობის განახლება ან გადახალისება გეზარებათ.
ძველი და გაცვეთილი , ან სულაც უფრომო და უცნაური სტილის ტანსაცმელი დროა გვერდით გადადოთ და მხოლოდ თავისუფალ დროს მოირგოთ ტანზე.
რა არ უნდა ჩავიცვათ?!
გამოიყურებოდე მიმზიდველად – ეს ნიჭია, გეცვას ლამაზად – ხელოვნება. ზუსტად ამ ხელოვნების შესწავლა და განვითარებაა შესაძლებელი, ამიტომაც ამ სტატიაში მოყვანილი იქნება რამდენიმე რჩევა იმის შესახებ, თუ როგორ დავმალოთ სხეულის ნაკლებად სრულყოფილი დეტალები და გამოვაჩინოთ ლამაზი ნაწილები.
Recent Comments