Tags

1/0
Events

თბილისის მოდის კვირეულის მე-15 სეზონი იწყება 

თბილისის მოდის კვირეული ტრადიციას ამკვიდრებს და გახსნის დღეს ქართული კულტურისა ლეგენდებს უთმობს. SOLO წარმოგიდგენთ ცნობილი ქართველი მსახიობის სოფიკო ჭიაურელის საიუბილეო საღამოს Sofiko Chiaureli / Fashion Icon, რომელიც იქნება მულტიმედიური სახის და გააერთიანებს გამოფენას, პერფორმანსს, ინსტალაციებს და ვიდეო არტს. ღონისძიებას „თბილი სიო“ და ღვინის ქარხანა N1…

Events

თბილისის მოდის კვირეულის ახალი სეზონი და ახალი ეტაპი იწყება 

ახალი სახელებითა და ახალი კონცეფციით, თბილისი მოდის კვირეული 19 ოქტომბერს გაიხსნება და 5 დღეს გასტანს. კვირეულის მიმდინარე სეზონი საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს, საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტროს და  ქ. თბილისის მერიის მხარდაჭერით ტარდება. დაარსებიდან, თბილისის მოდის კვირეულის მიზანი იყო ქართული მოდის სფეროს…

Events

თბილისის მოდის კვირეული A/W 2016/17: ძირითადი ტენდენციები 

ოთხი დღის განმავლობაში, 31 მარტიდან 3 აპრილის ჩათვლით თბილისის მე-13 მოდის კვირეული მიმდინარეობდა. ღონისძიების ძირითადი ლოკაცია სასტუმრო Rooms Hotel Tbilisi იყო, სადაც 200-მდე უცხოელი მოწვეული სტუმარისა და დამსწრე საზოგადოების წინაშე 20 ჩვენება გაიმართა, რომელთან ზოგიერთი მართლაც გამორჩეული და საინტერესო აღმოჩნდა. უნდა აღინიშნოს, რომ ქართველი დიზაინერების მიერ…

Events, სტილი

თბილისის მოდის კვირეული A/W 2016/17: Lako Bukia, Chubika, Dalood 

31 მარტს თბილისის მოდის კვირეულის მე-13 სეზონი დაიწყო. 2016-2017 წლის შემოდგომა-ზამთრის კვირეულის პირველ დღეს კოლექციები სამმა დიზაინერმა წარმოადგინა. პირველი ლაკო ბუკია იყო. მისთვის ინსპირაცია გახდა კერამიკული ფილები საქართველოს სხვადასხვა კუთხიდან, რის მიხედვითაც დიზაინერმა ექსკლუზიური მატერიები შექმნა, გამოიყენა ბევრი ტყავი და ცოტა ნაქარგობა. შემდეგი კოლექცია ნინო…

Events, სტილი

თბილისის მოდის კვირეული 2014: Mach & Mach 

ტანსაცმლის და ფეხსაცმლის დიზაინერული ბრენდი Mach & Mach ქართულ ბაზარზე 2012 წელს გამოჩნდა. ამავე პერიოდში გაიხსნა ბრენდის მაღაზია სავაჭრო ცენტრ “ქარვასლაში”. როგორც მისი შემქმნელი დიზაინერები, გვანცა და ნინა მაჭარაშვილები აცხადებენ, ბრენდის შექმნის კონცეფცია და ინიციატივა უკავშირდება ხარისხიანი, ღირებული და მოდური პროდუქციის შექმნის სურვილს ქართულ ბაზარზე.